Cloud Office er én samlet løsning til virksomhedens medarbejdere, som giver dem adgang til de mest brugte softwarepakker, cloudtjenester, sikkerhed og support, således at de kan arbejde effektivt og så kommunikationen internt i virksomheden fungerer optimalt og flydende.
Med Cloud Office får jeres virksomhed én samlet IT-løsning, hvor alle basale og daglige IT-behov for jeres medarbejdere er tænkt ind, så at de kan arbejde effektivt, dele informationer og kommunikere hurtigt og nemt.
Cloud Office er en pakke der indeholder:
Cloud Office er Microsoft 365 på steroider :-)
Vi giver jer overblikket, ved at tilbyde én samlet løsning, hvor alt er tænkt ind - både software, cloud tjenester, sikkerhed og support.
Jeres medarbejdere bliver mere effektive, når de har adgang til løsninger der understøtter deres daglige arbejde, kombineret med adgang til support når det driller.
Fra vores Bronze pakke er udvidet sikkerhed indbygget. Vi spænder et sikkerhedsnet ud under jeres virksomhed og jeres brugere.
Vi har pakker der understøtter netop de ønsker og behov I har og med mulighed for at opgradere hen ad vejen.
MICROSOFT 365
MICROSOFT OFFICE APPS
UDVIDET SIKKERHEDSPAKKE
BACKUP AF MICROSOFT 365
OVERVÅGNING AF IT-LØSNING
ADGANG TIL SERVICEDESK
ADGANG TIL BRUTTOLØNSPORTAL
Per måned per bruger
ALT FRA SØLV +
PREMIUM MICROSOFT 365 PAKKE
PREMIUM SIKKERHEDSPAKKE
PHISHING TEST
SIKKERHEDSTRÆNING
STYRING AF MOBILE ENHEDER
PREMIUM HJEMMESIDE HOSTING
Per måned per bruger
Microsoft Office er tilgængelig både via en webbrowser, tablet app, smartphone app eller ved installation på både Windows og Mac, hvor der medfølger 5 licenser.
Microsoft's nye smarte software til deling af information og til kommunikation, vil gøre jeres medarbejdere mere effektive.
Har I brug for et decideret intranet, f.eks. med mindre databaser, kan dette laves i Sharepoint, som er en intranet løsning, der kan udbygges til det som I ønsker den skal kunne.
Microsoft Outlook medfølger med en 50 Gb postkasse til alle medarbejdere. Det er desuden muligt at tilføje op til 25 gratis delte postkasser, f.eks. til job, regnskab mv. postkasser.
Deling af dokumenter, med opsætning af rettighedsstyring, er inkluderet med 1 Tb plads.
Alle medarbejdere har adgang til eget personligt drev med 1 Tb plads.
Alle mails scannes med effektivt mailfilter, som fjerner både virus og spam, således at jeres medarbejderes indbakke ikke fyldes med unødvendige og farlige e-mails.
Som en udvidet sikring, kontrolleres alle e-mails for at disse ikke indeholder filer med Ransomware virus.
Iht. GDPR direktivet sendes alle e-mails som krypterede e-mails (TLS 1.2). Ønskes yderligere sikkerhed kan dette tilkøbes.
Alle PC'ere sikres med markedets bedste antivirus pakke og bliver desuden automatisk løbende opdateret med opdateringer fra Microsoft, Adobe mv.
Vi tager ubegrænset backup af alle jeres data 1 år tilbage (7 år på e-mails), således at I er sikret bedst muligt mod datatab.
Som en udvidet sikkerhed, beskytter vi kontoen med godkendelse via app eller sms.
Adgang til servicedesk
Jeres medarbejdere får adgang til vores servicedesk alle hverdage fra 8-16 via både mail, telefon og chat, hvor vi sidder klar til at hjælpe.
Adgang til kundeportal
I vores kundeportal kan I 24/7 se jeres tickets, faktura, tilbud og dokumentation.
Automatiseret vedligeholdelse
Vores serviceagent vil være installeret på alle jeres computere og vil løbende opdatere jeres software, optimere computeren og forsøge at rette fejl inden de opstår.
Computer overvågning
Vores serviceagent holder øje med alle jeres computere 24/7 og opretter tickets til vores supportere, som de kan reagere på. Det kan fx være virus eller at computeren mangler plads.
Microsoft Office
Jeres medarbejdere vil have adgang til Microsoft Office, både via app på computeren, online og på deres tablet og smartphone. Der er 5 licenser til hver medarbejder.
Microsoft Outlook
Der medfølger personlig mailadresse til alle medarbejdere, samt op til 25 delte postkasse. Hver postkasse har 50Gb plads inkluderet.
E-mail signatur løsning
Vi har inkluderet en e-mail signatur løsning, som betyder at man kan designe og konfigurere jeres e-mail signatur ét sted fra. Det betyder at alle signaturer ser ens ud og at hvis man ønsker at ændre noget, kan det gøres én gang ét sted fra. Desuden giver det mulighed for kampagner i bunden af jeres e-mails.
Microsoft Teams
Teams er virksomhedens intranet, hvor I kan kommunikere sammen og med kunder og partnere. I Teams kan også opsættes mapper, hvor I kan opbygge et intranet og med dokumenter. Dokumenter kan synkroniseres til jeres stifinder, hvis I ønsker det.
Fælles og personligt drev
Der medfølger et personligt drev til alle medarbejdere på 1000Gb og et fælles drev til hele virksomheden på 1000 Gb.
Udvidet mailfilter beskyttelse
Alle ind- og udgående mails bliver testet og giver maksimal beskyttelse mod virus, phising, ransomware, spoofing, spam, social engineering og malware.
Overvåget af antivirus
Vi overvåger den indbyggede sikkerhedspakke, som er installeret på alle jeres maskiner og reagerer, hvis der er angreb.
DDOS beskyttelse af hjemmeside
Vi konfigurerer beskyttelse på jeres internetdomæner, således at I er beskyttet mod DDOS angreb. Dertil får I også CND teknologi, som betyder at jeres hjemmeside vil være hurtigere i hele verden, da data placeres på forskellige servere rundt om på hele kloden.
Udvidet beskyttelse på domæne niveau
Vi konfigurerer DKIM og DMARC på jeres domæner, som giver den maksimale sikkerhed på domæne niveau i forhold til jeres mails.
Overvågning af cloud data
Vores løsning holder konstant øje med mærkelig aktivitet på brugerniveau, samt fx at alle brugere benytter 2-faktor login.
Scanning af Dark Web
Vi scanner løbende for om der findes data om jer på dark web, som kan misbruges (som fx. mailadresser og passwords).
Sikkerhedsscanning af domæner/IP
Vi foretager en scanning udefra for at se om der er huller i sikkerheden på jeres domæner, samt eksterne IP adresser.
Ubegrænset backup til skyen
Vi beskytter jeres data i Microsoft 365 og tager backup 3 gange i døgnet af alle jeres mails, dokumenter, Teams og Sharepoint. Der er ubegrænset backup inkluderet og vi gemmer jeres data ubegrænset, dog garanterer vi kun 12 måneder tilbage.
Adgang til Bruttolønsportal
Hvis I ønsker at give jeres medarbejdere et gratis gode, kan vi tilbyde adgang til vores Bruttolønsportal, hvor de kan shoppe udstyr 1-2 gange pr. år med skatterabat.
Automatisk tonerservice
Spar tid og penge ved at tilmelde jer vores tonerservice, som er gratis. Vores system holder øje med jeres printere og sender automatisk toner, inden I løber tør - og det med gratis fragt.
Opdatering og overvågning af netværksudstyr
Har jeres virksomhed jeres netværksløsning igennem os, opdaterer og overvåger vi løbende jeres udstyr, så det altid fungerer bedst muligt. Evt. fejl som opstår, også efter en opdatering er ikke dækket af aftalen.
Hosting af domæner
Vi hoster jeres internetdomæner på vores avancerede DNS servere. Evt. konfiguration af udvidet sikkerhed er ikke inkluderet. Domæne afgift er ikke inkluderet.
Der er et grundbeløb på aftalen der tillægges med min. 250,-/måned.
Udover alt hvad der er inkluderet i vores Bronzepakke, får I også:
Fri fjernsupport
Jeres brugere har nu adgang til at kontakte vores Servicedesk frit og ubegrænset, hvis de har problemer eller spørgsmål til brugen af en løsning. Se nedenfor hvad der ikke er inkluderet!
Management af computere, printere og netværk
Vi opdaterer og fejlretter på jeres udstyr, hvis der er nogle problemer. Bemærk at kræves det at vi kommer til jeres adresse for at løse et problem, er dette ikke inkluderet. Tilkøb vores Udvidet supportpakke for at få dette inkluderet!
*Hvad er ikke inkluderet i Fri fjernsupport
Ændringer i jeres løsning er ikke inkluderet. En ændring kan fx være at tilføje/fjerne en bruger, ændre en opsætning i Outlook, ændre en mailsignatur eller lign. Tilkøb vores Udvidet Supportpakke og få dette inkluderet for opgaver der kan klares indenfor 15 minutter.
Onsite support er lige ledes ikke inkluderet, så kræves der besøg hos jer afregnes for den forbrugte tid, fra vi forlader vores kontor, til vi er retur igen. Tilkøb vores Udvidet Supportpakke og få dette inkluderet for
Der er et grundbeløb på aftalen der tillægges med min. 500,-/måned.
Udover alt hvad der er inkluderet i vores Bronze- og Sølvpakke, får I også:
1 årligt statusmøde
Vi afholder ét årligt statusmøde, hvor vi gennemgår jeres løsning og taler om fremtiden og evt. tiltag der skal tages.
Management af mobil enheder
Vi installerer en agent på jeres mobile enheder, som betyder at vi centralt kan udrulle software og sikkerhedsindstilinger til jeres enheder.
Management af hjemmeside
På jeres hjemmeside installerer vi vores management software, som løbende opdaterer softwaren der bruges til hjemmesiden. Desuden overvåger vi fejl og sikkerhedsbrud og fremsender en månedlig rapport. Tid forbrugt til fejlretning efter fejl - også fejl opstået efter opdateringer, er ikke inkluderet i aftalen.
Hosting af hjemmeside
Vi hoster jeres hjemmeside på vores Premium WordPress webhotel, så jeres hjemmeside altid er hurtig og online.
Premium sikkerhedspakke til computer
Vi installerer en udvidet sikkerhedspakke på jeres computere, som giver jer maksimal beskyttelse.
Udvidet Microsoft 365 sikkerhed
Vi opgraderer jeres Microsoft 365 licenser til Premium, som betyder at der er adgang til et væld af udvidede management- og sikkerhedsfunktioner.
Phising test af medarbejdere
Vi udsender efter aftale med jer, test mails for at se om jeres medarbejdere kan lokkes til at falde i fælder og dermed lære dem, hvad de må og ikke må.
Sikkerhedstræning
Der er inkluderet online træning af jeres medarbejdere med videotræning i hvorledes de skal opføre sig, for at højne IT-sikkerheden. Undervisningen afsluttes med en test. Pt. er undervisning på engelsk (undertekster kommer i 2025).
Der er et grundbeløb på aftalen der tillægges med min. 1.000,-/måned.
Få endnu mere tryghed med vores udvidet supportpakke som indeholder:
Support udenfor aftalen op til 15 min.
Support som ikke er inkluderet i fri fjernsupport, er dækket såfremt opgaven kan løses indenfor 15 minutter.
Support på jeres adresse
Såfremt der er behov for at vi kommer til jeres adresse, er både transport og tiden brugt på besøget dækket.
Adgang til vagttelefon
Har I behov for support udenfor normal åbningstid, er der adgang til vores vagttelefon alle dage fra 7-21.
Forbrugt tid er ikke inkluderet og beregnes med min. 2 timer pr. opkald.
Prisen er +150,- pr. bruger pr. måned
(alle brugere skal være dækket af aftalen)
Aftalens betingelser:
Opstår der problemer eller spørgsmål, er vi klar til at hjælpe jer videre. Vi kan hjælpe både via e-mail, telefon, chat, fjernstyring eller ved at vi kommer ud til jer. Én del af vores hemmelighed er vores avancerede management-værktøj, som gør os i stand til at hjælpe jer hurtigt og effektivt.
Skal vi også hjælpe jer?
WEB
WEB SERVICES
MARKETING
SOFTWARE UDVIKLING