Telavox er Skandinaviens største cloud baserede kommunikationsudbyder med +65.000 virksomheder og 350.000 brugere. I September 2023 blev Telavox kåret som ét af verdens 13 bedste løsninger. Det er der en grund til!
Markedets bedste brugerflade, kombineret med unikke muligheder, som styrker jeres interne kommunikation og ikke mindst jeres kundeservice, så I får mere tilfredse kunder, når de kontakter jer.
Vel nok Danmarks bedste telefonløsning
Med Telavox får I:
Vel nok Danmarks bedste og
grønneste telefonløsning
✓ Konkurrencedygtige priser
✓ Alt-i-en-løsning
✓ Tilkøb fri data & billig data i hele verden
✓ Nemt at skifte
✓ Fri support inkluderet
Bedre kundeservice og gladere kunder
Tilbyd dine kunder en bedre kundeservice når de kontakter jer. Tilbyd dem automatisk tilbagekald, så de ikke skal vente eller muligheden for en sms, hvor de kan selvbetjene sig.
Samarbejd nemmere med dine kolleger
Optimer det interne samarbejde og spar tid - hver dag året rundt. Se hvad dine kollegaer laver, del kontaktpersoner og chat med dem.
Bedre kundeservice og gladere kunder
Tilbyd dine kunder en bedre kundeservice når de kontakter jer. Tilbyd dem automatisk tilbagekald, så de ikke skal vente eller muligheden for en sms, hvor de kan selvbetjene sig.
Samarbejd nemmere med dine kolleger
Optimer det interne samarbejde og spar tid - hver dag året rundt. Se hvad dine kollegaer laver, del kontaktpersoner og chat med dem.
Integereret med Microsoft 365
Lad jeres IT og telefonløsning smelte sammen til én løsning og opnå mange fordele i det daglige.
Kommuniker enkelt via flere kanaler
Lad dine kunder ringe til jer, eller chatte med jer, direkte fra jeres egen hjemmeside. Mød kunderne der hvor de er.
Fleksibilitet giver flere muligheder
Telavox er utroligt fleksibelt og kan opsættes, sådan at det passer til præcist jeres ønsker og behov.
Kommuniker enkelt via flere kanaler
Lad dine kunder ringe til jer, eller chatte med jer, direkte fra jeres egen hjemmeside. Mød kunderne der hvor de er.
Fleksibilitet giver flere muligheder
Telavox er utroligt fleksibelt og kan opsættes, sådan at det passer til præcist jeres ønsker og behov.
Skandinaviens største
Telavox har +350.000 brugere og 60.000 virksomhed og med +100 udviklere er I garanteret konstant udvikling af løsningen.
Datadelingskort og brug mobilen frit i EU
Tilkøb et datadelingskort til din PC eller tablet. Du kan bruge dine data frit i hele EU, uden begrænsninger.
Bedste dækning i hele Danmark med 5G
Du er altid online, da vi bruger Danmarks bedste netværk fra TDC Net. Bor du et sted med dårlig dækning, tilbyder vi også SIM kort på Telia's netværk.
Datadelingskort og brug mobilen frit i EU
Tilkøb et datadelingskort til din PC eller tablet. Du kan bruge dine data frit i hele EU, uden begrænsninger.
Bedste dækning i hele Danmark med 5G
Du er altid online, da vi bruger Danmarks bedste netværk fra TDC Net. Har du 5G aktiveret, vil du opleve maksimal hastighed.
Fri data og Premium Travel
Slip for bekymringerne og vælg et abonnement med fri data! Skal du ud og rejse udenfor EU? Så tilkøb Premium Travel og vær online i +60 lande.
Pakker & muligheder
Med Telavox får du og din virksomhed én samlet løsning, for alle medarbejdere - også for fx freelancere der bruger eget SIM kort! Vi benytter TDC's mobilnetværk for bedste dækning og kan sammensætte jeres abonnementer, så de passer til jeres behov og ønsker.
Firma funktioner
✓ Hovednummer
✓ Automatiske åbningstider
✓ Tastemenu
✓ Ringegrupper
✓ Telefonsvarer
✓ Chat modul til hjemmeside
✓ Mulighed for gratis brugere
✓ Integrer med CRM systemer
Personlige funktioner
✓ App til alle platforme
✓ Profilstyring
✓ Fælles telefonbog
✓ Personlig tastemenu
✓ Chat med kolleger
✓ Telefon/video møde
✓ Microsoft Outlook integration
✓
URL opslag i egne systemer
Hent Telavox app'en til Windows eller til Mac
Du kan også bruge den i din browser: https://app.telavox.com/
Brug Telavox app
Brug stjernekoder
Tryk # efterfulgt af din kollegas nummer - fx. #80808080. Læg på for at omstille opkaldet - eller tryk på * for at trække opkaldet tilbage.
Er der behov for at viderestille alle opkald til en medarbejder, til et andet nummer, gøres følgende:
Hvis medarbejderen selv gør det:
1. Gå i Telavox app'en
2. Gå i Indstillinger
3. Gå i Profiler
4. Opret en ny profil og kald den f.eks. Viderestil til privat mobil
5. Gå i Indgående opkald
6. Tryk på Opkald til fastnettelefon og i Talt henvisning, vælges Ingen talt henvisning
7. Indtast nu nummeret der skal viderestilles til i fletet Nummer der skal viderestilles til
Hvis man ønsker at alle opkald - både til fastnetnummeret og mobilnummeret, skal viderestilles, skal man i Indkomne opkald / Opkald til mobil, sætte den til indstillingen Brug som fastnet. Hvis man ønsker at opkald til mobilen skal gå igennem, skal man sætte den til Direkte til mobil.
Er man administrator, kan man gøre det for medarbejderen, ved at logge ind i kontrolpanelet, gå i Brugere, vælge brugeren og gå i Profiler, og her gøre det som er beskrevet ovenfor.
Trække opkald fra Flow app
Hvis en kollega er gul, trykker man på det sorte telefonrør og vælger "Tag opkald".
Skal man trække et opkald fra en kø, skal man på siden "PBX" vælge køen og her vil være en knap der hedder "Tag opkald".
Trække opkald fra Yealink IP telefon
For at trække et opkald fra en kollega eller en kø, trykkes blot på den pågældende på telefonen.
Der er forskel på hvordan plustjenesterne anvendes over mobil eller fastnet.
*FRA MOBIL*
For at aktivere eller deaktivere nedenstående plustjenester, skal man indtaste pluskoden i mobiltelefonens telefonbog og herefter ‘ringe op’.
Viderestilling:
Direkte:
- Aktiver: *21*<0045nummer>
- Deaktiver: #21
Ikke besvaret:
- Aktiver: *61*<0045nummer>
- Deaktiver. #61
Optaget:
- Aktiver: *67*<0045nummer>
- Deaktiver: #67
Aktivér en profil:
- Aktiver: *24*<profilnr>[*tid]
- Deaktiver: #24
Tiden kan angives på følgende måder:
1- cifre betyder x dage frem. (0 betyder indtil
videre)
2- cifre betyder x timer frem (vil man angive mindre end 10 timer så starter man med 0).
3- cifre betyder x minutter frem (hvis man vil angive mindre end 100 minutter starter man med 0 eller 00)
- 4 cifre angiver et tidspunkt på dagen (de 2 første cifre er time og de 2 sidste er minuttal). Hvis tidspunktet på dagen er passeret er det indtil næste dag.
- 6 cifre angiver en dato (2 første cifre er året (20xx) fulgt af måneden og dagen.
Hvis man ikke angiver nogen tid (eksempelvis *24*1) anvendes profilens standard længde, som kan findes i flow.telavox.dk. Deaktivering (#24) aktiverer dig som tilgængelig.
Kø-gruppe
Log ind: *75*<0045kønummeret>
Log ud: #75*<0045kønummeret>
Træk af kald
*80*<nummer>
<Nummer> henviser til det telefonnummer eller kortnummer som samtalen skal trækkes fra. Der kan udelukkende trækkes opkald til fastnetnumre der har en registreret ‘sipkonto’ (eksempelvis en bordtelefon der er tændt eller en desktop klient, hvor brugeren man vil trække opkaldet fra er logget på).
Hemmeligt nummer
*31*<nummer>
<nummer> henviser til det telefonnummer du ønsker at ringe til.
Omstil opkald
#<nummer>
<nummer> henviser til det nummer eller kort nummer som kaldet skal omstilles til. For at trække kaldet tilbage tryk *. Læg på for at gennemføre omstillingen. Bemærk at kun indkomne opkald kan omstilles.
Omstil direkte til telefonsvaren
*59*<fastnetnummer>
Samtalen omstilles direkte til <nummer>’s telefonsvarer. Denne kan anvendes hvis du ikke vil ringe op til et nummer, men udelukkende vil indtale en telefonsvarerbesked (personens telefon skal ikke ringe). Dette fungerer dog kun ved opkald til fastnetnumre.
Forbigå viderestilling
*60*<nummer>
Med forbigå viderestilling menes at samtalen ignorerer aktive viderestillinger hos brugeren/nummeret du ringer op til. Denne kan eksempelvis anvendes hvis du akut har behov for at snakke med en person som har en aktiv viderestilling til et hovednummer.
*FRA FASTNET*
Viderestilling
Direkte:
- Aktiver: *21*<nummer>#
- Deaktiver: #21#
Ikke besvaret:
- Aktiver: *61*<nummer>#
- Deaktiver. #61#
Optaget:
- Aktiver: *67*<nummer>#
- Dekativer: #67#
Aktivér en profil:
- Aktiver: *24*<profilnr>[*tid]#
- Deaktiver: #24#
Tiden kan angives på følgende måder:
- 1 cifre betyder x dage frem. (0 betyder indtil videre)
- 2 cifre betyder x timer frem (vil man angive mindre end 10 timer så starter man med 0).
- 3 cifre betyder x minutter frem (hvis man vil angive mindre end 100 minutter starter man med 0 eller 00)
- 4 cifre angiver et tidspunkt på dagen (de 2 første cifre er time og de 2 sidste er minuttal).
Hvis tidspunktet på dagen er passeret er det indtil næste dag.
- 6 cifre angiver en dato (2 første cifre er året (20xx) fulgt af måneden og dagen.
Hvis man ikke angiver nogen tid (eksempelvis *24*1#) anvendes profilens standard længde, som kan findes i flow.telavox.dk. Deaktivering (#24) aktiverer dig som tilgængelig.
Kø-gruppe
- Log ind: *75*<0045kønummeret>#
- Log ud: #75*<0045kønummeret>#
Træk af kald
- *80*<nummer>#
<Nummer> henviser til det telefonnummer eller kortnummer som samtalen skal trækkes fra.
Der kan udelukkende trækkes opkald til fastnetnumre der har en registreret ‘sipkonto’
(eksempelvis en bordtelefon der er tændt eller en desktop klient, hvor brugeren man vil
trække opkaldet fra er logget på).
Hemmeligt nummer
- *31*<nummer>#
<nummer> henviser til det telefonnummer du ønsker at ringe til.
Omstil opkald
#<nummer>
<nummer> henviser til det nummer eller kort nummer som kaldet skal omstilles til. For at
trække kaldet tilbage tryk *. Læg på for at gennemføre omstillingen. Bemærk at kun
indkomne opkald kan omstilles.
Omstil direkte til telefonsvaren
*59*<nummer>#
Samtalen omstilles direkte til <nummer>’s telefonsvarer. Denne kan anvendes hvis du ikke vil ringe op til et nummer, men udelukkende vil indtale en telefonsvarerbesked (personens telefon skal ikke ringe). Dette fungerer dog kun ved opkald til fastnetnumre.
Forbigå viderestilling
*60*<nummer>#
Med forbigå viderestilling menes at samtalen ignorerer aktive viderestillinger hos brugeren/nummeret du ringer op til. Denne kan eksempelvis anvendes hvis du akut har behov for at snakke med en person som har en aktiv viderestilling til et hovednummer.
Skal du fx ud og rejse og skal til et land, hvor Telavox og Premium Travel ikke dækker, kan du ringe op via WiFi? Så kan du indstille din Telavox app på mobilen til at ringe ud via WiFi.
Det gør du her:
Nu ringer du ud via WiFi!
Husk at skift tilbage til "Ring direkte", når du ikke vil bruge det mere.
OBS Slå Roaming fra på din mobil i lande, som ikke er omfattet af Telavox / Premium Travel!
Aflyt beskeder
Ring til din telefonsvarer
I Flow app: Indstillinger -> Telefonsvarer -> slå "E-mail notifikationer" til og/eller "Notifikationer via sms-besked"
Du aktiverer banke på ved at ringe til *43#
Deaktiver banke på ved at ringe til #43#
iPhone/iPad
Android
EU
Du kan frit bruge din mobil i EU, både tale, sms, mms og data. Har du en 300 Gb datapakke, kan du dog max. bruge 50 Gb i et EU land.
UDENFOR EU
Her skal du inden du forlader Danmark, bede din superbruger om at slå "Premium Travel" til på dit abonnement i jeres Kundeportal. Det koster 19,- pr. måned og giver dig 1000 min, 1000 sms og 1 Gb data. Løber du tør for data, får du en sms om du vil købe 1 Gb data mere og det koster 29,-.
Du er dækket i de her lande:
Albanien
Anguilla
Antigua og Barbuda
Argentina
Australien
Bahamas
Barbados
Bermuda
Brasilien
Brunei Darussalam
Cambodia
Canada
Chile
Kina
Costa Rica
Dominica
Ecuador
El Salvador
Færøerne
Fiji
Grønland
Grenada
Guatemala
Guyana
Honduras
Hong Kong
Hviderusland
Indien
Indonesien
Japan
Kasakhstan
Kirgisistan
Malaysia
Mexico
Monaco
Mongoliet
Montenegro
Nepal
New Zealand
Nicaragua
Pakistan
Panama
Paraguay
Peru
Puerto Rico
Rusland
Serbien
Singapore
Sri Lanka
St.Kitts og Nevis
St.Lucia
St.Vincent and the Grenadines
Sydkorea
Taiwan
Thailand
Trinidad og Tobago
Turks- og Caicosøerne
Tyrkiet
Ukraine
USA
Uruguay
Venezuela
Vietnam
Har du ikke tilkøbt Premium Travel, eller hvis landet ikke er på ovenstående liste, kan du se prisen for Roaming her: LINK
I mange tilfælde vil det være væsentligt billigere at købe et Travel eSIM, som giver billig data i lande, som er udenfor EU eller som ikke er dækket af Premium Travel. Det kan man fx købe her: LINK (Cloud Zolutions er IKKE associeret med dette firma!)
EU
Du kan frit bruge din mobil i EU, både tale, sms, mms og data. Har du en 300 Gb datapakke, kan du dog max. bruge 50 Gb i et EU land.
UDENFOR EU
Du er dækket i de her lande:
Australien
Argentina
Albanien
Brasilien
Canada
Chile
Den Dominikanske Republik
Ecuador
El Salvador
Filippinerne
Forenede Arabiske Emirater
Georgien
Guernsey
Grønland
Guatemala
Honduras
Hong Kong
Belarus (Hviderusland)
Indonesien
Israel
Isle Of Man
Japan
Jersey
Kasakhstan
Kina
Korea
Malaysia
Mexico
Moldova
Montenegro
Nicaragua
New Zealand
Peru
Puerto Rico
Qatar
Rusland
Saudi Arabien
Sankt Croix
Sankt Jan
Sankt Thomas
Singapore
Serbien
Thailand
Tyrkiet
Ukraine
Uruguay
USA
Vietnam
I mange tilfælde vil det være væsentligt billigere at købe et Travel eSIM, som giver billig data i lande, som er udenfor EU eller som ikke er dækket af Premium Travel. Det kan man fx købe her: LINK (Cloud Zolutions er IKKE associeret med dette firma!)
Er du opsat som administrator for jeres firma, kan du logge ind her:
https://flow.telavox.se
Du kan også logge ind, direkte fra Telavox app'en på din computer, ved at gå i Indstillinger > "Gå til administrationsportalen"
Se også intro video længere nede på siden!
Se aktuel driftstatus for Telavox her: https://status.telavox.com/
Se aktuel driftsstatus for TDC her:
https://daekning.tdc.dk/tdcnetmap_ext_tile2/?tema=affected_open
For at Telavox har mulighed for at fejlfinde, typisk problemer med dårlig dækning, skal der udfyldes en formular, som giver de oplysninger der er nødvendige, for at finde det nøjagtige opkald i Telavox's og TDC's logsystemer.
Loggen afslører typisk hvad der er sket ifm. netop det opkald, hvor man har oplevet en fejl/forstyrrelse.
Har du behov for en databehandleraftale, skal denne indgåes mellem jeres virksomhed og Telavox direkte.
Opret aftale her: https://telavox.com/gdpr/
Login i kontrolpanelet
Vælg "Brugere"
Vælg "Tillægstjenester"
Vælg brugeren du vil ændre datapakke på
Vælg nu hvilken pakke der skal ændres til
Vær opmærksom på følgende:
Der er ingen binding på datapakker, så du kan skrue frit op og ned.
Hvis du fx har 10 Gb datapakke og opgraderer til 50 Gb datapakke den 15. i måneden, har du kun forholdsmæssig adgang til de ekstra data du tilkøber. Fra den kommende måned, har du naturligvis adgang til hele datapakken.
Ser prisen på din datapakke underlig ud, skyldes det at prislisten ikke er opsat korrekt. Skriv blot en mail til support@cloudzolutions.dk, så sørger vi for straks at få opsat jeres priser korrekt, så I får de bedst mulige priser!
Åben Telavox app -> PBX -> vælg den kø du vil rette åbningstiden for -> Vælg Indstillinger øverst i højre hjørne -> Vælg nederst "Vis alle ugedage" -> Vælg nu den eller de dage der skal ændres.
Har I behov for akut at der skal være en speciel besked på jeres hovednummer, gøres følgende i Flow app:
Når I skal åbne hovednummret igen, vælges blot "Åben".
Er der behov for at ændre en eller flere af de lydbeskeder der er indlagt, gøres det således:
Hvis I ønsker at betale faktura via Leverandørservice, kan I hente en tilmeldingsformular her: Hent formular
For at flytte jeres numre over, skal vi bruge en fuldmagt, som du skal udfylde og underskrive. Du finder fuldmagten her
WEB
WEB SERVICES
MARKETING
SOFTWARE UDVIKLING