Af Stig Herstal
•
8. september 2021
Vi kender det alle sammen: endnu et password - til endnu en hjemmeside eller program på computeren. Mange springer hurtigt over, bruger det samme, som man plejer eller skriver det lige hurtigt på et stykke papir, som man så ikke kan finde efterfølgende. Resultatet er dårlig sikkerhed, som kan ramme hele virksomheden og en masse tidsspilde, fordi medarbejderne roder rundt i deres passwords og beder om support til at få det nulstillet eller oplyst. På vores kundeportal, kan I se jeres administrator passwords. Disse passwords er kun tilgængelig for virksomhedens administrator og for os som supportere jer i det daglige. Til jeres medarbejdere stiller vi en gratis password app til rådighed, som kan installeres på jeres PC'ere og mobiltelefoner. Løsningen giver jer følgende fordele: Man har altid adgang til alle sine passwords og evt. sikre notater, kreditkort oplysninger mv. Systemet udfylder automatisk passwords for jer, så I sparer tid Medarbejderens passwords er synkroniseret på alle enheder Systemet kan generere sikre passwords automatisk - sådan at man opnår sikre passwords Systemet er meget sikkert og der gemmes ikke data i skyen. Data der gemmes på enheden er krypteret.